..:::Program Kepimpinan 2009::..




Ni gambar group Fakhrudin sispa,
tak silap aku ni 
gambar tgah main game bintang 8 penjuru. Laki sekarang ni memang bilangan dia macam ni la sekarang ni.Kesian kat laki.Ni tandanya kiamat sudah dekat..



Yang ni plak gambar aku lagi kesian,tu yang nampak macam nak lari.Maklum la lelaki melayu terakhir...seram aku kalo program camni..




Budak ni plak kna tutup mulut dengan pelekat,ni semua gara-gara buat bising..kesian....




Cik kak 2 org ni plak duk berebut makanan..Macam orang kebulur plak nampak...hahaha..



Yang cik kak 2 org ni plak sampai nangis berebut makanan ngn kawan2 dia tadi...Aku naik hairan ngn budak2 ni....Apa yang dibuat pun aku tak tau..
Ini sahaja yang dapat aku paparkan, semoga ia menjadi kenangan dan pengajaran yang baik buat aku.Nak diceritakan panjang lebar pun bazirkan masa aku jer..Biarkan ia menjadi kenangan terindah dalam hidup aku.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "..:::Program Kepimpinan 2009::.."

Post a Comment